Is ek die gat om my 6 -jarige by 'n weeshuis af te laai weens sy onvermoë om Minecraft pvp?

Is ek die gat om my 6 -jarige by 'n weeshuis af te laai weens sy onvermoë om Minecraft pvp?


  • Total voters
    3

JSPeg8

Well-Known Member
Messages
1,597
Social Credit
-3
Is ek die gat om my 6 -jarige by 'n weeshuis af te laai weens sy onvermoë om Minecraft pvp?

Dit het ongeveer 4 jaar gelede begin toe my seun 2 jaar oud was. Ek het sy tekenprente begin aanvul met beginners -pvp -YouTube -video's en Dream's Manhunt -reekse. In die loop van hierdie jare voel ek asof hy absoluut niks behou het nie, al het ek elke wakker minuut probeer om hom te laat verstaan. Ek het byna alles gedoen waaraan ek gedink het, insluitend om die video's van Sweatgod te laat speel terwyl hy slaap en Bloje net op die TV te hê om hom die gemeenskap te laat verstaan. Ek het gevoel asof ek op 'n breekpunt kom toe hy nie 'n swaard en 'n stok kan onderskei nie, alhoewel ons byna 'n maand lank verskillende strategieë ondergaan het. Ek het my vrou uiteindelik oortuig dat ons die regte ding doen toe ek sê dat hy
 
Top