badlion cannot inject vape

虚空无城

Member
Social Credit
0
I want to ask, I use badlion client to open Minecraft, when I inject vape, it will disappear instantly, I use other clients to inject everything is normal

Jarli

New Member
0
1602169603727.png the new BAC update got this fixed. You have to run Badlion in debug mode. This will work. Be sure to save your setting when you hit the debug mode.

Psylatoon4

Member
0
私にとって、不正行為は一種の楽しみではなく、短期間の喜びです。
ああなるほど。私は本当にごまかすのが好きです。私は8歳のときにポケモンをだまし始めました。今私は16歳で、不正行為は常に喜びです。

虚空无城

Member
0
ああなるほど。私は本当にごまかすのが好きです。私は8歳のときにポケモンをだまし始めました。今私は16歳で、不正行為は常に喜びです。
私はMinecraftの不正行為を1年間プレイしましたが、8年間どのように不正行為をしましたか? 私は感心する

Psylatoon4

Member
0
私はMinecraftの不正行為を1年間プレイしましたが、8年間どのように不正行為をしましたか? 私は感心する
不正行為が情熱になるとき、私たちは決してそれから離れることはありません。私がこのチートの魅力を持っているかどうかはわかりません、それはとても良いです、とても面白いです